Zwroty i reklamacje

ZWROTY I REKLAMACJE

ZWROTY

Według polskich przepisów przysługuje Ci prawo zwrotu zakupionych towarów, jeśli jesteś konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego i skorzystałeś ze sklepu internetowego OLMAR. Przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej umowy zakupu towaru bez podania przyczyny w terminie 14 dni. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy wyślij na adres: sklep@olmar.com.pl lub wraz z towarem na:
OLMAR Piotr Maj i Wspólnicy Sp. kom.
Kościuszki 45C
32-540 Trzebinia

POBIERZ Formularz zwrotu

Termin: od umowy możesz odstąpić w terminie do 14 dni od otrzymania przez Ciebie towaru. Termin uznaje się za dotrzymany, jeżeli przed jego upływem wyślesz oświadczenie o odstąpieniu na adres lub e-mail podane powyżej.

Zwrot pieniędzy: w przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość jest ona uważana za niezawartą. Przysługuje Ci zwrot kosztów, świadczenia te zwrócimy w stanie niezmienionym. Kwota może różnić się od pierwotnej, jeśli odesłany towar jest uszkodzony lub używany. Zwrotu dokonamy niezwłocznie, w terminie nie później niż 14 dni.

Koszty odesłania towaru do nas ponosisz Ty, o ile odstąpienie nie zostało wywołane faktem choćby przejściowej niemożności spełnienia przez OLMAR Sp. z o. o. Sp. k. świadczenia o właściwościach zamówionych przez konsumenta.

 

REKLAMACJE

Wszystkie produkty sprzedawane w sklepie OLMAR objęte są gwarancją producenta. Jej długość jest określana przez producenta i może się różnić dla konkretnej marki. Jeśli nie podano inaczej, obowiązują aktualne przepisy prawa polskiego.
W przypadku niezgodności towaru z umową (zamówieniem), skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu +48 600 809 750 lub adresem e-mail sklep@olmar.com.pl
Ustalimy szczegóły odbioru i wymiany.

Adres do odsyłki reklamowanego towaru wraz z pismem określającym rodzaj niezgodności i oczekiwania dotyczące sposobu realizacji zobowiązań (koszty wysyłki ponosi nasz sklep):
OLMAR Piotr Maj i Wspólnicy Sp. kom.
Kościuszki 45C
32-540 Trzebinia

Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 30 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki z reklamowanym produktem lub od momentu kontaktu z Biurem Obsługi Klienta.

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
OLMAR Piotr Maj i Wspólnicy Sp. kom.
Kościuszki 45C
32-540 Trzebinia

 

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Obsługa sklepu internetowego 600 809 750
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl